Hotel Kotva
Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Przykładowa oferta
Termin
12.09.2025 do 19.09.2025 (7 nocy)Zakwaterowanie
DBL Economy RoomTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
All inclusiveUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- blisko plaży
- dla rodzin z dziećmi
- mini aqua park
- All Inclusive
Hotel często wybierany przez rodziny z dziećmi ze względu na liczne udogodnienia, animacje, a zwłaszcza dostępny w hoteu mini aquapark. Osoby lubiące spędzać czas na plaży będą zachwycone, ponieważ odległość od hotelu wynosi zaledwie ok 250 m. Liczne restauracje dostępne w ośrodku, a zwłaszcza dostępna forma wyżywienia All Inclusive oczarują nawet największych głodomorów.
- ok 250 m od plaży
- ok 1,5 m od Nesebyr
- ok 3 km do centrum Słonecznego Brzegu
- ok 25 km do lotniska w Burgas
Plaża ok 250 m od obiektu, piaszczysta, publiczna. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: 3 baseny odkryte (mini park wodny); leżaki i parasole przy basenie, animacja, WiFi.
Dodatkowo płatne: bilard, tenis stołowy, masaże, fitness, sauna, sala konferencyjna, parking (niestrzeżony), lekarz, kantor, sejf.
Łóżeczka dla dzieci (dodatkowo płatne 10 BGN/dzień, na zamówienie), krzesełka w restauracji, część basenu dla dzieci, zjeżdżalnie, mini park wodny, animacje (6 dni w tygodniu, w terminie: 10.06.2023-07.09.2023), klub dla dzieci (10.30-12.30, 15:00-17:30), dyskoteka dla dzieci (20.00-20.30).
Zameldowanie: 14:00
Wymeldowanie: 12:00
Remont w 2018 roku, 3 windy w hotelu, sklepy. Hotel składa się z dwóch skrzydeł połączonych wspólną recepcją. W hotelu dostępnych jest 321 pokoi i 150 apartamentów.
DOUBLE STANDARD: o powierzchni 24 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju łóźko pojedyncze lub łoże małżeńskie, dla dostawki dodatkowe łóżko to sofa.
APARTAMENT: o powierzchni ok 36 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości, składa się z sypialn i salonu. W pokoju łóżka pojedyncze lub podwójne, dla dostawek dodatkowe łóżka to sofy.
Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę z prysznicem, suszarkę do włosów, WiFi, telefon, TV, indywidualna klimatyzacja, mini lodówka, umeblowany balkon.
Hotel posiada 6 pokoi przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
All Inclusive
Posiłki wydawane w formie bufetu. Śniadanie (07.30-10.30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-21:30). Napoje do śniadań: kawa, herbata, mleko, napoje bezalkoholowe, woda, szampan, napoje do obiadów i kolacji: lokalne napoje alkoholowe, piwo, wino, szampan, napoje bezalkoholowe, woda.
Bistro "Black pearl" (08.06-07.09.2023): późne śniadania, obiady i napoje (12:00-18:00), w ofercie sałatki, przystawki, hamburgery, pizza. Napoje: wino, piwo, drinki bezalkoholowe.
Bar "Kotva": napoje (10:00-23:00) lokalne napoje alkoholowe, piwo, wino, bezalkoholowe drinki, woda, koktajle. Lody, ciastka (11:00-17:00).
Lobby bar (08.06-01.09.2023): napoje (10:00-23:00) piwo, napoje bezalkoholowe, woda, drinki, koktajle.
Pool bar Kotva (10:00-19:00): lokalne napoje alkoholowe, piwo, napoje bezalkoholowe, woda, drinki, koktajle.
Zwierzęta są akceptowalne (małe, do 5 kg) po wcześniejszym uzgodnieniu z hotelem.
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transport do miejsca docelowego,
- Opieka rezydenta na miejscu,
- Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg (czarter),
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
- Podatek Vat,
- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW.
- Obowiązkowych dopłat,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Taksa klimatyczna + Opłata meldunkowa 15 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt płatna u rezydenta.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.