Poznaj nas!

W Dziale Doradztwa i Wsparcia pomagamy Klientom wybrać oraz zarezerwować wycieczkę. Wspieramy przed wyjazdem, w trakcie wycieczki oraz po powrocie z wymarzonych wakacji. Jesteśmy po to, by Wam pomagać w każdym momencie i w każdej sprawie. 

Jeśli chcesz nas poznać, usłyszeć oraz polecić, kliknij w wybrane zdjęcie. Po kliknięciu zobaczysz pop-up, w którym przeczytasz krótkie bio Doradcy, będziesz mógł posłuchać jego zaproszenia do kontaktu oraz skopiować link do polecenia go rodzinie, przyjaciołom, znajomym. Możesz także bezpośrednio zadzwonić do wybranego Doradcy. Możesz także zamówić połączenie z wybranym Doradcą za pomocą poniższego formularza kontaktowego. Twoją prośbę otrzyma wybrana przez Ciebie osoba.

Z góry dziękujemy za każde polecenie!

Artur, Daria, Kasia (Babcia), Kasia

Artur Zaganiacz
Artur Zaganiacz
Artur Zaganiacz
Konkretny Doradca Klienta
Daria Grzegorska
Daria Grzegorska
Daria Grzegorska
Opiekuńczy Doradca Klienta
Katarzyna Kwiecień
Katarzyna Kwiecień
Katarzyna Kwiecień
Rzeczowy Doradca Klienta
Katarzyna Zientara
Katarzyna Zientara
Katarzyna Zientara
Dociekliwy Doradca Klienta

Zamów połączenie

Data kontaktu

Dlaczego nas polecacie?

Dobro wraca, podobnie jest z dobrze wykonaną pracą. Ona także owocuje. Czasami także bardzo mile zaskakuje. Dzięki Waszym podziękowaniom, opiniom, poleceniom wiemy, że spełniamy oczekiwania i zyskujemy zaufanie. To dla nas najlepszy dowód dobrze wykonanej pracy oraz kredyt, który staramy się spłacić każdego dnia. W kontakcie z każdym kolejnym klientem Rego-Bis.

Cieszymy się, że doceniacie naszą obsługę, indywidualne podejście i gotowość do pomocy na każdym etapie wspólnych wakacji. Wasze pozytywne, bardzo miłe słowa motywują nas do ciągłego doskonalenia i pracy na najwyższym poziomie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Wartości, w które wierzymy, nie tylko w pracy!

Nasze wartości to coś więcej niż tylko słowa – to zasady, którymi kierujemy się na co dzień, zarówno w kontaktach z klientami, jak i we współpracy z partnerami oraz wewnątrz naszego zespołu.

Uczciwość, otwartość, wsparcie, zrozumienie, zaangażowanie i kompetencja to fundamenty, które pozwalają nam tworzyć wyjątkowe doświadczenia w podróży. Dzięki nim budujemy zaufanie i trwałe relacje, bo wierzymy, że prawdziwe wartości sprawdzają się nie tylko w biznesie, ale i w życiu.

Opieka i bezpieczeństwo

To nasze fundamenty, na których budujemy każdą podróż. Dbamy o to, by nasi klienci czuli się "zaopiekowani" na każdym kroku – od momentu wyboru oferty po powrót do domu. Jesteśmy wsparciem w nieoczekiwanych sytuacjach. Służymy pomocą i radą, by zapewnić bezstresowe doświadczenia.

Bezpieczeństwo to dla nas absolutny priorytet, dlatego współpracujemy tylko ze sprawdzonymi partnerami i stale monitorujemy sytuację w destynacjach, obiektach. Dbamy o zgodność z najwyższymi standardami, by każdy wyjazd był w pełni bezpieczny.

Wierzymy, że tylko zaufanie budowane na opiece i bezpieczeństwie pozwala tworzyć wyjątkowe podróże.

Pewność i konkretność

Zależy nam, aby klienci czuli się pewnie, powierzając nam organizację swoich podróży. Dlatego dostarczamy sprawdzone informacje i rzetelne porady. Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych; zawsze przedstawiamy konkretne, realistyczne rozwiązania, które odpowiadają na realne potrzeby.

W komunikacji stawiamy na przejrzystość, aby klienci dokładnie wiedzieli, czego mogą się spodziewać. Nasze oferty są klarowne i pozbawione zbędnych obietnic – liczą się dla nas fakty, które pozwalają budować zaufanie.

Wierzymy, że konkretność daje klientom spokój, a tylko spokój pozwala się w pełni cieszyć podróżą.

Zaangażowanie i kompetencja

By każdy detal spełniał oczekiwania naszych klientów! To nasze motto, dewiza, którą pragniemy urzeczywistniać w codziennej pracy.

Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam oferować rozwiązania oparte na głębokiej znajomości branży i potrzeb podróżnych. Nieustannie rozwijamy nasze umiejętności, by być na bieżąco z trendami i zapewniać najwyższą jakość usług.

Zaangażowanie oznacza dla nas autentyczną troskę o klientów, odpowiadania na ich potrzeby. Dzięki naszej kompetencji klienci mogą być pewni, że otrzymują wsparcie profesjonalistów na każdym etapie. Wierzymy, że połączenie zaangażowania i kompetencji tworzy doświadczenia, które pozostają w pamięci na długo.

Wsparcie i zrozumienie

Lubimy przede wszystkim słuchać.

Słuchając rozumiemy. Rozumiejąc możemy odpowiadać na potrzeby podróżnych, niezależnie od tego, czy planują wakacje marzeń, czy pilny wyjazd służbowy. Z pełnym zaangażowaniem pomagamy przejść przez każdy etap podróży, dostosowując nasze usługi do indywidualnych oczekiwań.

Zrozumienie oznacza dla nas empatię i umiejętność spojrzenia na świat z perspektywy klienta. Jesteśmy obecni w momentach, w których liczy się szybka reakcja i profesjonalna pomoc.

Naszym celem jest tworzenie bezpiecznego i przyjaznego środowiska, w którym każdy może czuć się swobodnie i pewnie. Wierzymy, że wsparcie i zrozumienie budują relacje, które trwają przez lata.

Uczciwość i otwartość

Zawsze działamy transparentnie, przedstawiając warunki i oferty w sposób jasny i pozbawiony ukrytych haczyków.

Uczciwość oznacza dla nas szczerość – jeśli czegoś nie jesteśmy w stanie zrealizować, mówimy o tym otwarcie. Cenimy bezpośrednią komunikację, wierząc, że autentyczność wzmacnia nasze relacje i pozwala na zrozumienie potrzeb klientów.

Otwartość to także nasza gotowość do przyjmowania opinii i sugestii, dzięki którym możemy się rozwijać i doskonalić nasze usługi. Naszym celem jest budowanie przestrzeni, w której każdy klient czuje się wysłuchany i doceniony. Wierzymy, że uczciwość i otwartość tworzą relacje oparte na prawdziwym szacunku i lojalności.

O co najczęściej nas pytacie?

Zdajemy sobie sprawę, że organizacja podróży często rodzi wiele pytań. Dlatego przygotowaliśmy zestaw odpowiedzi na te pytania, które od Was najczęściej słyszymy. Jeśli nie znaleźliście odpowiedzi na jakieś pytanie, brakuje Wam jakiś informacji, bądź czujecie dyskomfort w związku z jakąś kwestią bardzo prosimy o kontakt mailowy: rezerwacja@rego-bis.pl lub telefoniczny: 32/ 776 05 00.

Tak, istnieje taka możliwość w liniach lotniczych LOT. Dwa bagaże 20 kg można połączyć w jeden 32 kg. 

Gwarancją zajmowania miejsc obok siebie jest ich wykupienie.

Niestety, nie ma takiej możliwości. 

Tak. Zapraszamy do zapoznania się z organizowanymi przez nas wycieczkami na stronie rego-bis.pl w zakładce Kierunki. Będąc na podstronie danego Kierunku należy wybrać interesujący Państwa Region. W tej części naszej strony dostępny jest Opis regionu, wycieczki fakultatywne oraz oferty.

Dodatkowe ubezpieczenie może być korzystnym rozwiązaniem. Rozszerzone warianty (sporty ekstremalne, klauzula alkoholowa) pozwolą cieszyć się spokojnym wypoczynkiem.

Tak, zdecydowanie. W razie nagłej i niespodziewanej sytuacji losowej można zrezygnować z wyjazdu i otrzymać zwrot poniesionych kosztów. 

Tak, zabezpieczają one Państwa przed ewentualna rezygnacją, wzrostem cen, ale też pozwalają cieszyć się miejscem obok siebie, czy pierwszeństwem wejścia na pokład.

Po wylądowaniu na destynacji należy odebrać swój bagaż rejestrowany i kierować się do wyjścia z hali przylotów. W holu lotniska lub tuż przed jego budynkiem znajduje się nasze stanowisko i oczekuje tam na Państwa nasz rezydent.

  • W pierwszej kolejności prosimy o odnalezienie na Tablicy Odlotów numer swojego lotu.
  • Następnie proszę skierować się do oprawy bagażowej (stanowisko wskazane na Tablicy Odlotów).
  • Po otrzymaniu karty pokładowej i zdaniu bagażu rejestrowanego udają się Państwo do oprawy osobistej i celnej.

Każdą rezerwację można opłacić korzystając z braki płatniczej banku ING - iMoje.

Bramka pozwala na płatność:

  • kartami płatniczymi i kredytowymi VISA i MasterCard
  • BLIK-iem
  • PayPo - płatność odroczona w formule "kup dziś, zapłać za 30 dni"
  • iMoje Płacę Później - płatność odroczona oferowana przez bank ING
  • iMoje Raty - płatność ratalna oferowana przez bank ING.

Po wylądowaniu na destynacji należy odebrać swój bagaż rejestrowany i kierować się w kierunku wyjścia z hali przylotów. W holu lotniska lub tuż przed jego budynkiem znajduje się nasze stanowisko i oczekuje tam na Państwa nasz rezydent.

W zależności od destynacji należy zabrać lokalną walutę. Klienci najczęściej zabierają EUR i USD.

  • W przypadku lotów czarterowych bagaż rejestrowany to 20kg + 5 kg bagażu podręcznego.
  • W przypadku lotów rejsowych wszystko zależy od wyboru dokonanego przez Państwa. Można zakupić różne opcje w zależności od potrzeb.

W zależności od destynacji należy zabrać paszport lub dowód osobisty. Należy pamiętać o jego ważności.

Koszt telefonicznych połączeń zagranicznych, transferu danych jest zależny od kraju w jakim się znajdujemy, operatora z usług którego korzystamy oraz warunków umowy, jaką posiadamy na korzystanie z takich usług. Wysokość konkretnych kosztów można poznać na infoliniach operatorów danych usług.

Wymiary bagażu podręcznego i rejestrowanego mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Zawsze warto sprawdzić dokładne informacje u przewoźnika lub skontaktować się z naszą infolinią pod numerem telefonu: 32/ 776 05 00.

  • W przypadku lotów czarterowych odprawa jest bezbiletowa. Karty pokładowe otrzymają Państwo na lotnisku podczas odprawy bagażowej.
  • W przypadku lotów rejsowych karty pokładowe otrzymują Państwo na ok. 24 godziny przed wylotem.

Jest to zależne od destynacji i lotniska, na którym Państwo wylądują.

Przystankiem początkowym jest dworzec MDA w Katowicach przy ulicy Sądowej 5. Istnieje możliwość wsiadania w Tychach, Czechowicach–Dziedzicach, Pszczynie i Bielsku – Białej.