Jak wyglądał wypoczynek zorganizowany z Biurem Podróży Rego-Bis w sezonie 2020 i dlaczego już dziś warto zapoznać się z ofertą wczasów na sezon wakacyjny 2021?
Lato 2020 było wyjątkowe, zarówno dla podróżnych, jak i organizatorów wyjazdów. Dzięki wprowadzeniu wielu dodatkowych zasad, w sezonie 2020 BP Rego-Bis zorganizowało wypoczynek dla swoich Klientów we wszystkich obsługiwanych krajach Półwyspu Bałkańskiego (Albania, Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Macedonia Północna) oraz w Turcji. Z optymizmem oraz profesjonalizmem pracownicy Biura podchodzą do prac nad ofertą zimową oraz na lato 2021. Dostosowujemy się do obowiązujących zasad sanitarnych i ograniczeń, zabezpieczamy Klientów specjalnym ubezpieczeniem, obejmującym zachorowania będące następstwem epidemii, a w najnowszej Promocji Soczyste Lato 2021 oferujemy liczne korzyści, dzięki którym Klienci Rego Bis mogą się poczuć jeszcze bezpieczniej. Podsumowując sezon wakacyjny 2020, zauważyliśmy w opiniach napisanych przez turystów wiele zalet: czyste morze, niemal puste plaże, brak kolejek, jeszcze staranniejsza obsługa. Wszystko to spowodowało, że Klienci Rego-Bis spędzili podczas lata 2020 jedne ze swoich najlepszych dotychczasowych wakacji, a my mamy dowód na to, że podróży nie należy się bać! Odpowiednio zorganizowany wyjazd nie powinien wywoływać w nas obaw. Może stanowić okazję do cudownego wypoczynku!
Bezpieczne wakacje krok po kroku
1. Odpowiednie ubezpieczenie
O bezpieczeństwie Klientów myślimy od początku tworzenia naszej oferty. Bieżące informacje dotyczące bezpieczeństwa podróży oraz wypoczynku w hotelach zamieszczamy na naszej stronie internetowej w zakładce FAQ. Na bieżąco informowaliśmy naszych Klientów także o tym, jakie dokumenty należy wypełnić, przed wyjazdem do konkretnych krajów. Dział Biura Obsługi Klienta BP Rego Bis był do dyspozycji Klientów, i nadal do niej pozostaje, codziennie od godziny 8.00 do 17.00 i zawsze odpowiada na wszelkie zapytania. Dodatkowo już od kilku lat nasz podstawowy pakiet ubezpieczenia zawierał ubezpieczenie na wypadek zachorowania w następstwie epidemii. Również ubezpieczenie, które Klienci Rego Bis otrzymują przy zakupie oferty w ramach najnowszej Promocji Soczyste Lato 2021, trwającej od 1 października do 30 listopada 2020 roku, to rozszerzony pakiet, zawierający: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii (również COVID-19) i choroby przewlekłe, KL do 30 000 eur, NNW do 3 000 eur, bagaż do 200 eur. Dodatkowo za niewielką opłatą można dokupić następujące dodatki do rezerwacji:
- Gwarancja Słonecznego Spokoju (możliwość rezygnacji do 21 dni) 29zł/os
- Gwarancja Niezmienności Ceny za 29zł/os
- Gwarancja Bezproblemowej Zmiany Planów za 29zł – bezproblemowe przesunięcie rezerwacji na późniejszy termin w przypadku kwarantanny lub zachorowania na COVID- 19 (samolot)
Wszystkie trzy gwarancje w pakiecie NO STRESS można zakupić w promocyjnej cenie za jedyne 69zł. Inną możliwością jest zakup ubezpieczenia od kosztów rezygnacji jedyne 10zł/os.
2. Autokar
Pandemia COVID-19 sprawiła, że podróże autokarowe musiały być zorganizowane z jeszcze większą starannością i dbałością o przestrzeganie zasad sanitarnych. Podczas oczekiwania na autokar Klienci zobowiązani byli do zachowania dystansu społecznego, a podczas podróży musieli korzystać z maseczek ochronnych. Zalecane było również korzystanie z rękawiczek. Na pokładzie autokarów znajdowały się ogólnodostępne płyny do dezynfekcji, z których Klienci byli zobowiązani korzystać każdorazowo, wsiadając do autokaru. Pasażerowie mogli korzystać jedynie z tylnych drzwi, kabina kierowców była odpowiednio wydzielona. Dodatkowym zabiegiem organizatorów podróży było dedykowanie autokaru dla grupy podróżnych od wyjazdu z Polski aż do ich powrotu do kraju. Pojazdy zostawały z Gośćmi na miejscu wypoczynku, tak by nikt trzeci nie mógł z nich korzystać. Wszystkie autokary przechodziły oczywiście regularnie dezynfekcję. Dzięki tym zabiegom Klienci biura podczas podróży czuli się naprawdę bezpiecznie.
3. Samolot, lotnisko oraz transfer lotniskowy
Pracownicy BP Rego Bis na bieżąco śledzili zalecenia lotnisk, linii lotniczych, z którymi organizator współpracuje oraz propagowali rekomendacje EASA, czyli unijnej agencji ds. bezpieczeństwa lotniczego. Na większości lotnisk do terminala wstęp mieli jedynie podróżni, posiadający ważny bilet lotniczy. Zazwyczaj wejście na teren lotniska poprzedzało badanie temperatury ciała.
W większości samolotów konieczne było także wypełnienie specjalnej karty lokalizacyjnej. Zakrywanie ust i nosa obowiązywało zarówno na terenie lotniska, jak i na pokładzie samolotu. Na pokładzie samolotu na wszelkie pytania odpowiadała na bieżąco wykwalifikowana kadra, do zaleceń której zawsze należy się ściśle stosować. Wszystkie samoloty wyposażone są w filtry typu HEPA, które filtrują powietrze na pokładzie zabezpieczając je przed 99% wirusów i bakterii. Również po wylądowaniu, należało się stosować się do zaleceń danego lotniska, korzystając przy tym z maseczek ochronnych oraz starając się zachować odpowiedni dystans społeczny. Kolejno odbywał się transfer z lotniska do poszczególnych hoteli. Wypełnienie autokarów transferowych zależne było od obostrzeń panujących w poszczególnych krajach. Wszystkie pojazdy były dokładnie i regularnie dezynfekowane, wyposażone w płyny do dezynfekcji a pasażerowie byli zobowiązani do zakrywania nosa i ust.
4. Na miejscu
Sytuację w poszczególnych krajach i hotelach cały czas śledzili, i robią to nadal, pracownicy Biura. Wszystkie obiekty noclegowe, z którymi współpracuje BP Rego-Bis i w których zakwaterowani byli Klienci, kontrolowane były regularnie przez rezydentów. W każdym kraju obostrzenia wyglądały nieco inaczej i dostosowywane były do lokalnych zarządzeń. We wszystkich obiektach w miejscach ogólnodostępnych znajdowały się płyny do dezynfekcji, stosowano rozbudowane procedury sprzątania i dezynfekcji oraz przywiązywano wagę do zachowania dystansu społecznego. Stoły w restauracjach oraz leżaki przy basenach zewnętrznych i na plażach ustawione były z zachowaniem odpowiedniej odległości. Wszystkie hotele i pensjonaty wprowadziły także dodatkowe, specjalne zasady dotyczące wydawania posiłków. O tym, jak wyglądała sytuacja w poszczególnych miejscach, podczas sezonu letniego 2020, na bieżąco informowali nasi rezydenci – można na ten temat przeczytać na naszym blogu w artykule: >Bezpieczne wakacje 2020<
5. Informujemy na bieżąco
Ze względu na obecną sytuację, cały czas śledzimy obostrzenia i informujemy naszych Klientów. W zakładce FAQ, można przeczytać aktualne zalecenia sanitarne dla hoteli we wszystkich destynacjach BP Rego-Bis, zasady bezpieczeństwa podczas podróży, formularze wjazdowe do poszczególnych krajów oraz wiele innych przydatnych informacji: www.rego-bis.pl/faq/