Landmar Costa los Gigantes
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Puerto de Santiago
- jedna z najlepszych ofert all inclusive na Teneryfie
- piękne widoki na ocean, klify los Gigantes i wyspę La Gomera
- bogata oferta sportowo-rekreacyjna
- duża strefa rekreacyjna dla dorosłych i dzieci z kilkoma basenami (w tym basen infinity) i wodnym placem zabaw
Landmar Costa los Gigantes to jeden z najlepiej ocenianych hoteli z formułą all inclusive na Teneryfie. Rozległy kompleks wypoczynkowy oferuje wszystkie niezbędne udogodnienia, które sprawią, że wakacje na Teneryfie na pewno będą udane. Położony na niewielkim wzgórzu na obrzeżach Puerto de Santiago, zapewnia wspaniale widoki na ocean, wyspę La Gomera i pobliskie klify Los Gigantes. Goście mogą korzystać z bogatego zaplecza sportowo rekreacyjnego z duża strefą basenową, zjeżdżalniami dla dzieci, wodnym placem zabaw, siłownią, boiskami sportowymi i centrum spa. W ciągu dnia i wieczorami prowadzone są programy animacyjne dla dzieci i dorosłych w tym liczne pokazy i występy na żywo. O wysokiej klasie hotelu świadczy również doskonała oferta kulinarna dostępna w 3 restauracjach i 4 barach.
- w południowo-zachodniej części Teneryfy
- w turystycznej miejscowości Puerto de Santiago na niewielkim wzniesieniu ok 700 m od centrum
- ok 800 m do publicznej, piaszczystej plaży Playa La Arena
- w pobliżu hotelu, bary, restauracje, sklepy
- ok 2 km od klifów Los Gigantes
- ok. 26 km do parku wodnego Siam Park
- ok. 40 km od międzynarodowego lotniska Reina Sofia
Ok 700 metrów od hotelu piaszczysta plaża Playa La Arena z ciemnym piaskiem wulkanicznym. Została one wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- sklep z pamiątkami, butik, minimarket
- parking/garaż (za opłatą)
- Wi-Fi na terenie hotelu
- restauracja główna bufetowa "Teide" śniadania, kolacje, show cooking, dania wegetariańskie i bezglutenowe, kolacje tematyczne (kuchnia hinduska, śródziemnomorska, meksykańska)
- restauracja "La Palmera” – lunche w formie bufetu i kolacje a la carte (dania z grilla i trattoria)
- restauracja i bar przy basenie „Nautilus” (przekąski, dania z grilla, paella)
- bar przy basenie, bar główny z tarasem, bar Music Hall Broadway (mini disco, wieczorne występy na żywo), „Landi Bar” (food truck)
- 6 basenów w tym: 3 duże baseny rodzinne (podgrzewane w okresie zimowym), 2 baseny dla dzieci, 1 basen ze zjeżdżalniami
- wodny plac zabaw dla dzieci
- ogród, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki za kaucją
- siłownia
- pokój do spinningu
- plac zabaw z atrakcjami i zjeżdżalniami
- tor przeszkód, park linowy
- międzynarodowe animacje dla dorosłych i dzieci, występy, pokazy, muzyka na żywo
- mini-disco
- mini golf
- tenis stołowy
- boisko wielofunkcyjne (za opłatą)
- kort tenisowy (za opłatą)
- strefa spa (za opłatą): basen kryty, sauna, łaźnia turecka, zbiegi kosmetyczne i masaże
- pralnia (dodatkowo płatna)
- fryzjer (dodatkowo płatny)
2 baseny, wodny plac zabaw, plac zabaw, tor przeszkód, mini klub (4-12 lat), klub dla nastolatków, animacje dla dzieci, mini disco, wysokie krzesła w restauracji, za dodatkową opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
STANDARD Double - o powierzchni ok 30 m2, przeznaczone dla 2 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkiem podwójnym, klimatyzacja, telewizor LCD, telefon, minibar oraz sejf (za dodatkową opłatą), balkon lub taras (możliwe różne widoki).
All Inclusive - śniadania, obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej "Teide" kuchnia lokalna, miedzynarodowa, show cooking, dania wegetariańskie i bezglutenowe, kolacje tematyczne (kuchnia hinduska, śródziemnomorska, meksykańska), lunche w formie bufetu i kolacje a la carte (dania z grilla i trattoria) w restauracji "La Palmera”, przekąski w restauracji/barze „Nautilus”, napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe do posiłków, dodatkowo koktajle, drinki, alkohole lokalne serwowane w barach w godzinach ich funkcjonowania.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.