Hotel Best Semiramis
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Puerto de la Cruz
- w pierwszej linii brzegowej tuż nad oceanem
- nowocześnie urządzone, eleganckie pokoje – wszystkie z widokiem na ocean
- wysoki poziom obsługi
- bogate zaplecze sportowo rekreacyjne
Nowoczesny 5-gwiazdkowy hotel znanej i cenionej hiszpańskiej sieci Best. Położony tuż nad brzegiem oceanu zapewnia piękne widoki na malownicze północne wybrzeże Teneryfy. Wysoki poziom obsługi, smaczne i urozmaicone posiłki, przestronne, komfortowo urządzone, jasne pokoje z widokiem na ocean to największe atuty hotelu. Na gości czeka bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne z basenem, kortem tenisowym, boiskiem, siłownią i centrum spa. Zaledwie kilka minut spacerem znajduje się centrum miasta z licznymi barami, restauracjami, klubami i sklepami. Na miłośników kąpieli czeka oddalona o ok kilometr wulkaniczna plaża Martianez, a także kompleks basenów Lago Martianez. Rodziny z dziećmi będą zachwycone bliskością parku zoologicznego Loro – jednej z największych atrakcji Teneryfy. Best Semiramis to wysokiej klasy hotel, polecany dla wymagających klientów szukających komfortowego zakwaterowania w północnej części Teneryfy.
- w północnej części Teneryfy
- w miejscowości Puerto de la Cruz w pobliżu
- w okolicy sklepy, restauracje, kawiarnie, kluby
- ok 1,3 km od plaży Martianez,
- blisko hotelu znajduje się przystanek autobusowy,
- ok 1 km od centrum handlowego Piramides de Martianez,
- ok 1,5 km od kompleksu basenów Lago Martianez
- ok 3 km do parku zoologicznego Loro Park,
- ok 35 km do stolicy wyspy Santa Cruz de Tenerife,
- ok 90 km od międzynarodowego lotniska Reina Sofia
Obiekt położony jest w odległości ok 1,3 km od popularnej w tym rejonie publicznej plaży z czarnym piaskiem Playa Martianez, odznaczonej certyfikatem Błękitnej Flagi. Plaża strzeżona przez ratownika. Serwis plażowy dodatkowo płatny. Bezpośrednio przy plaży znajduje się promenada. Kolejna, publiczna plaża Playa Jardin oddalona jest o ok 3 km od hotelu.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- zaplecze konferencyjne
- restauracja główna bufetowa (kuchnia, lokalna, międzynarodowa, dania wegetariańskie i bezglutenowe, show cooking)
- restauracja a la carte (na najwyzszym piętrze, dodatkowo płatna)
- bar przy basenie, lobby bar
- basen zewnętrzny
- zewnętrzne jacuzzi
- basen kryty (podgrzewany w miesiącach zimowych)
- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki za kaucją
- siłownia
- miniklub (dla dzieci od 6 lat)
- pokój gier
- program animacji hotelowych kilka razy w tygodniu: występy i muzyka na żywo
- kort tenisowy (za opłatą)
- bilard (za opłatą),
- SPA (za opłatą): jacuzzi, sauna, łaźnia turecka, łaźnia parowa, bicze wodne, lodowe fontanny, zabiegi kosmetyczne i masaże)
- pralnia (za opłatą),
- fryzjer (za opłatą)
- wypożyczalnia samochodów (za opłatą)
Mini klub, sala gier, wysokie krzesła w restauracji.
STANDARD - o powierzchni ok 27 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób dorosłych lub 2 dorosłych i 2 dzieci, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, sypialnia z dwoma łóżkami queen , klimatyzacja, telefon, TV, sejf i minibar (za dodatkową opłatą), taras lub balkon z meblami ogrodowymi, widok na ocean
SUPERIOR - o powierzchni ok 27 m2, położone na piętrach 11-14, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób dorosłych lub 2 dorosłych i 2 dzieci, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafrok i kapcie, sypialnia z dwoma łóżkami queen , klimatyzacja, telefon, TV, sejf i minibar (za dodatkową opłatą), zestaw do parzenia kawy/herbaty, codziennie uzupełniana woda butelkowana, owoce na powitanie, taras lub balkon z meblami ogrodowymi, widok na ocean.
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive: śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej, do posiłków woda, napoje bezalkoholowe piwo i wino stołowe; napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne dostępne w barach, przekąski w barze przy basenie.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.