HG Tenerife Sur
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Los Cristianos
Przykładowa oferta
Termin
13.10.2025 do 19.10.2025 (6 nocy)Zakwaterowanie
STANDARD STUDIO WITH BALCONY OR TERRACETyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- bardzo dobra lokalizacja
- króki transfer z lotniska
- dwa baseny
- funkcjonalne, nowocześnie urządzone pokoje
Hotel HG Tenerife Sur to obiekt położony w miejscowości Los Cristianos na Teneryfie, w atrakcyjnej części wyspy. Jest to popularny wybór wśród turystów, którzy chcą odpocząć w komfortowych warunkach, a jednocześnie mieć blisko do plaży, sklepów, restauracji i atrakcji turystycznych.
- w południowej części Teneryfy
- ok. 200 m od przystanku autobusowego
- ok. 800 m od plaży
- ok. 2 km od parku zoologicznego
- ok. 3,5 km od pola golfowego
- ok. 4 km od parku wodnego
- ok. 15 km od lotniska
- ok. 80 km od stolicy Santa Cruz de Tenerife
Publiczna piaszczysta plaża oddalona ok. 800 m od obiektu. Leżaki i parasole dodatkowo płatne
- całodobowa recepcja
- bezpłatne WiFi
- restauracja z tarasem
- baseny zewnętrzne
- bar przy basenie
- centrum fitness
- sale konferencyjne
- centrum spa (dopłata)
- wypożyczalnia samochodów
- kantor
- sale konferencyjne
basen dla dzieci, plac zabaw
Pokoje typu Standard Studio o powierzchni ok. 30m2 przeznaczone dla 2 osób, , łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, sypialnia z łóżkiem podwójnym albo dwoma osobnymi łóżkami , klimatyzacja, czajnik, telefon, TV, sejf, taras albo balkon.
Pokoje typu 1 Bedroom Apartment o powierzchni ok. 45 m2 łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, czajnik, telefon, TV, sejf, taras albo balkon.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 16:00
Wymeldowanie do 12:00
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.