Alexandre Hotel Troya
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Playa de las Americas
Przykładowa oferta
Termin
26.05.2025 do 01.06.2025 (6 nocy)Zakwaterowanie
DOUBLE/TWIN STANDARD WITH BALCONYTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- bezpośrednio przy plaży
- idealny dla rodzin z dziećmi
- w pobliżu restauracji, barów i sklepów
Alexandre Hotel Troya znajduje się naprzeciwko pięknej piaszczystej plaży Playa de Las Américas, jednego z najbardziej znanych ośrodków turystycznych na Wyspach Kanaryjskich, bardzo blisko centrum kongresowego Magma, które oferuje również ogromne możliwości spędzania wolnego czasu, takie jak sklepy, firmy, bary i restauracje w pobliżu.
- w miejscowości Playa de las Americas
- 300m od przystanku autobusowego
- Magma Art & Congress Unitbase ok 1 km
- Pole Golfowe ok 2 km
- Port lotniczy Aeropuerto de Tenerife Sur ok 17 km
bezpośrednio przy plaży Playa de Troya, publiczna, piaszczysta, schody prowadzące do plaży
- całodobowa recepcja
- bezpłatne wifi
- restauracja bufetowa
- 2 baseny odkryte
- taras
- strefa spa
- solarium
- siłownia 16+
- animacje
- sala konferencyjna
- prywatny parking
Basen dla dzieci, animacje
Double/Twin with Balcony Single Use- pokój o powierzchni 27m2 dla maksymalnie jednej osoby, bezpłatny zestaw kosmetyków, prysznic, toaleta, suszarka do włosów, balkon, biurko, telewizor, telewizor z płaskim ekranem, budzenie na życzenie / budzik, telefon, ręczniki, klimatyzacja
Double/Twin Standard with Balcony- pokój o powierzchni 27m2 dla maksymalnie dwóch osób dorosłych i jednej dostawki, bezpłatny zestaw kosmetyków, prysznic, toaleta, suszarka do włosów, balkon, biurko, telewizor, telewizor z płaskim ekranem, budzenie na życzenie / budzik, telefon, ręczniki, klimatyzacja
Family room with balcony- pokój o powierzchni 31m2 dla dwóch osób dorosłych oraz dwójki dzieci, bezpłatny zestaw kosmetyków, prysznic, toaleta, suszarka do włosów, balkon, biurko, telewizor z płaskim ekranem, budzenie na życzenie / budzik, sofa, suszarka na ubrania, ręczniki, telewizor, rozkładana sofa, telefon, klimatyzacja
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All inclusive- Śniadanie, obiad, głównejkolacja w formie bufetu, przekąski w wyznaczonym barze, napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.