R2 Pajara Beach Hotel & SPA
Wyspy Kanaryjskie / Fuerteventura / Costa Calma
![klasyfikacja hotelu PLAC ZABAW](https://rw-rego-bis.bluevendo.pl/cms/images/upload/plac_zabaw.png)
![klasyfikacja hotelu SPA](https://rw-rego-bis.bluevendo.pl/cms/images/upload/spa1.png)
- piękny ogród palmowy z dużym kompleksem basenów
- tuż przy ładnej piaszczystej plaży
- rozległy kompleks z bogatą infrastrukturą
- liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi
- ekskluzywne centrum spa
R2 Pajara Beach Hotel & Spa to gwarancja udanych wakacji na słonecznej Fuerteventurze. Komfortowy, zaprojektowany z rozmachem kompleks hotelowy oferuje niezliczoną ilość atrakcji zarówno dla rodzin z dziećmi jak i par. Położony na niewielkim wzniesieniu, tuż nad brzegiem oceanu zapewnia malownicze widoki oraz dogodny dostęp do pięknej plaży Costa Calma. Gości wita imponujące lobby z panoramicznymi windami i wodospadem. Centralnym punktem kompleksu, gdzie toczy się życie, jest rozległy tropikalny ogród z dwoma dużymi basenami w kształcie laguny. Hotelowa infrastruktura obejmuje również 2 restauracja, 4 bary a także boisko sportowe, siłownię, bogato wyposażone centrum spa, a pobyt umila ciekawy program animacyjny.
- w południowo-wschodniej części Fuerteventury
- na obrzeżach turystycznego kurortu Costa Calma, kilkaset metrów od centrum ze sklepami i restauracjami
- na niewielkim wzniesieniu bezpośrednio nad brzegiem oceanu
- przy skalistej plaży z niewielkimi piaszczystymi zatoczkami
- ok 300 metrów od piaszczystej plaży Costa Calma
- ok 1000 metrów od przystanku autobusowego z dogodnymi połączeniami do Jandia
- 65 km od międzynarodowego lotniska
Bezpośrednio przy hotelu skalista plaża z niewielkimi piaszczystymi zatoczkami, zejście po schodach, bez serwisu plażowego. Około 300 metrów od hotelu szeroka, piaszczysta plaża Costa Calma z łagodnym zejściem do wody. Leżaki i parasole oraz sporty wodne za opłatą (od zewnętrznych dostawców).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi (za opłatą)
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, międzynarodowa, wegetariańska, show cooking, wieczory tematyczne
- restauracja a la carte „Sotavento” (nie objęta formułą all inclusive) – kuchnia kanaryjska i międzynarodowa, bogaty wybór win (restauracja otwarta 2 razy w tygodniu, konieczna wcześniejsza rezerwacja)
- 4 bary – przy basenie, w lobby, disco bar (wieczorne pokazy), bar „Playa Larga”
- 2 duże strefy basenowe obejmujące łącznie 3 baseny: ze słodką wodą, podgrzewany w okresie zimowym, z morską wodą oraz brodzik
- rozległy ogród palmowy oraz taras słoneczny z leżakami i parasolami (ręczniki za kaucją)
- boisko wielofunkcyjne
- siatkówka plażowa
- plac zabaw, mini klub
- siłownia
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą)
- kort tenisowy (za opłatą)
- amfiteatr
- dyskoteka
- animacje dla dzieci i dorosłych – zajęcia sportowe, pokazy i występy na żywo
- centrum spa (za opłatą): basen kryty, podgrzewany, strefa saun, hammam, biosauna, jacuzzi, zabiegi kosmetyczne i masaże
- sporty wodne na plaży (za opłatą, od zewnętrznych dostawców)
Brodzik (podgrzewany w okresie zimowym), plac zabaw, pokój zabaw, mini klub (3-12 lat), animacje, wysokie krzesełka w restauracji. Za opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
STANDARD DOUBLE/TWIN – o powierzchni ok 28 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi lub łóżkiem podwójnym, możliwość wstawienia dostawki, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą), sejf (za opłatą), minibar (zawartość płatna), balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto.
Dostępne również SEA VIEW DOUBLE/TWIN – z widokiem na ocean
FAMILY - o powierzchni ok 56 m2, przeznaczone dla maksymalnie 4 dorosłych lub 3 osób dorosłych i 2 dzieci, łazienka lub 2 łazienki z wanną/prysznicem, WC, suszarka, 2 sypialnie z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi lub łóżkiem podwójnym, możliwość wstawienia dostawki, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą), sejf (za opłatą), minibar (zawartość płatna), balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto.
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, show cooking, wieczory tematyczne, dania wegetariańskie), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe do posiłków oraz dodatkowo: koktajle, drinki, alkohole lokalne – serwowane w barach w godzinach funkcjonowania, pomiędzy posiłkami: przekąski, ciastka, kawa, herbata.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.