Alua Village Fuerteventura
Wyspy Kanaryjskie / Fuerteventura / Jandia
- wspaniale widoki z hotelu na ocean
- kilka minut spacerem od jednej z najpiękniejszych plaż Fuerteventury
- nowoczesny hotel wyremontowany w 2019 roku
- bogato wyposażona strefa spa z krytym basenem
Alua Village to doskonała propozycja dla par oraz na rodzinne wakacje na Fuerteventurze. 4-gwiazdkowy hotel cenionej hiszpańskiej sieci oferuje wysoki poziom obsługi, doskonałą lokalizację i bogatą formułę all inclusive. Z położonego na niewielkim wzniesieniu hotelu roztaczają się piękne widoki na ocean i wschodnie wybrzeże Fuerteventury. Zaledwie kilka minut spacerem dzieli hotel od pięknej, piaszczystej plaży zaliczanej do najładniejszych na wyspie. Nowoczesny obiekt o stylowej architekturze został gruntownie wyremontowany w 2019 roku. Goście doceniają elegancie wnętrza z dużą ilością przeszkleń i komfortowe, jasne pokoje. Infrastruktura hotelowa z 2 otwartymi basenami, krytym basenem, centrum spa i bogatym zapleczem dla najmłodszych gości nie pozwala na nudzić. Jeśli dodamy do tego smaczną i urozmaicona kuchnię w ramach all inclusive to mamy receptę na udane wczasy na Fuerteventurze.
- w strefie turystycznej Esquinzo, kilka kilometrów od popularnych kurortow Jandia i Moro Jable
- na wzniesieniu ok 400-700 metrów od piaszczystej plaży Esquinzo-Butihondo
- ok 50 metrów od przystanku autobusowego z dogodnymi połączeniami do Jandia i Moro Jable
- ok 800 metrów od najbliższego supermarketu
- ok 3,3 km od pola golfowego Jandia
- ok 8 km od słynnej plaży Cofete
- 60 km od międzynarodowego lotniska
Publiczna, szeroka, piaszczysta Playa Esquinzo-Butihondo uznawana za jedną z najładniejszych na wyspie, położona ok 400-700 metrów (w zależności od miejsca zakwaterowania na terenie kompleksu), zejście z niewielkiego wzniesienia przez teren hotelu oraz ścieżką. Plaża z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy (leżaki i parasole) za dodatkową opłatą.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- sklep z pamiątkami, butik, minimarket
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja główna bufetowa – „Terra Cafe” (kuchnia hiszpańska, międzynarodowa, wegetariańska, dania bezglutenowe, show cooking, kilka razy w tygodniu kolacje tematyczne)
- restauracja a la carte – „Mare Nubium” z kuchnią lokalną (wymagany strój formalny – długie spodnie, konieczna wcześniejsza rezerwacja), dostepna w ramach all inclusive raz na tygodniowy pobyt
- 2 bary „Kentia Pool Club” przy basenie oraz „Bar Village”
- 2 baseny zewnętrzne w kształcie laguny
- basen dla dzieci ze zjeżdżalnią
- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki za kaucją (wymiana płatna)
- plac zabaw
- miniklub
- animacje dla dzieci i dorosłych kilka razy w tygodniu (zajęcia sportowe i rekreacyjne, wieczorne występy na żywo)
- siłownia
- tenis stołowy
- strefa spa obejmująca: kryty, podgrzewany basen, jacuzzi, 2 sauny, łaźnię parową
- usługi spa: zabiegi kosmetyczne, masaże (za opłatą)
- parking
- wypożyczalnia samochodów (za opłatą)
- pralnia (za opłata)
Brodzik ze zjeżdżalnią, plac zabaw, mini klub (3-12 lat), animacje (kilka razy w tygodniu), wysokie krzesełka w restauracji, specjalne menu, za dodatkową opłata możliwość wynajęcia opiekunki.
DOUBLE STANDARD – o powierzchni ok 28 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma łóżkami pojedynczymi, rozkładana sofa, klimatyzacja, telefon, TV, sejf (za opłatą), minibar (zawartość dodatkowo płatna), balkon/taras, widok na ląd/teren hotelu.
Dostępne również pokoje DOUBLE STANDARD Sea View oferujące widok na morze.
All inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, show cooing, wieczory tematyczne, dieta wegetariańska i bezglutenowa) napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – podczas posiłków oraz serwowane w barach w godzinach funkcjonowania, przekąski, kawa/herbata i ciastka, raz na pobyt możliwość skorzytania z restauracji a la carte „Mare Nubium” (wymagany strój formalny – długie spodnie dla panów i wcześniejsza rezerwacja).
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.