Catalonia Porto
Portugalia / Porto / Porto
- wystrój inspirowany tradycjami portowymi
- strefa Spa & Wellness
- w centrum Porto
- nowoczesny obiekt w zabytkowym budynku
Catalonia Porto to hotel zlokalizowany w zabytkowym budynku z nowoczesnym wystrojem inspirowanym tradycjami portowymi. Świetnie nada się dla osób lubiących zwiedzanie, jak również dla osób chcących odpocząć w atmosferze jednego z najstarszych miast Portugalii.
- w pobliżu licznych restauracji i barów
- ok. 120 m do supermarketu
- ok. 160 m do przystanku autobusowego
- ok. 300 m do ogrodów Marques de Oliveira
- ok. 650 m do słynnego dworca São Bento
- ok. 1 km do słynnego kościoła Kleryków
- ok. 18 km do lotniska w Porto
- całodobowa recepcja
- Wi-Fi
- patio w ogrodzie
- basen zewnętrzny
- leżaki przy basenie
- jacuzzi zewnętrzne
- restauracja Douro
- gastrobar
- Spa & Wellness (sauna, solarium, masaże, siłownia, basen wewnętrzny)
- wypożyczalnia samochodów
Double - o powierzchni ok. 20 m2, przeznaczony dla 2 osób: dwa łóżka pojedyncze lub jedno podwójne, dostawka dla trzeciej osoby na zapytanie; klimatyzacja, TV, telefon, Wi-Fi, sejf, biurko, minibar, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty; łazienka z wanną lub prysznicem, WC; pokoje z widokiem na ulicę lub ogród
Double with balcony - o powierzchni ok. 22 m2, przeznaczony dla 2 osób: dwa łóżka pojedyncze lub jedno podwójne, dostawka dla trzeciej osoby na zapytanie; klimatyzacja, TV, telefon, Wi-Fi, sejf, biurko, minibar, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty; łazienka z wanną lub prysznicem, WC; balkon, widok na ulicę lub wewnętrzny dziedziniec
Double terrace - o powierzchni ok. 21 m2, przeznaczony dla 2 osób: dwa łóżka pojedyncze lub jedno podwójne, dostawka dla trzeciej osoby na zapytanie; klimatyzacja, TV, telefon, Wi-Fi, sejf, biurko, minibar, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty; łazienka z wanną lub prysznicem, WC; umeblowany taras
Double terrace garden - o powierzchni ok. 21 m2, przeznaczony dla 2 osób: dwa łóżka pojedyncze lub jedno podwójne, dostawka dla trzeciej osoby na zapytanie; klimatyzacja, TV, telefon, Wi-Fi, sejf, biurko, minibar, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty; łazienka z wanną lub prysznicem, WC; umeblowany taras przy patio
Zakwaterowanie od 15:00
Wykwaterowanie do 12:00
Oferta bez wyżywienia lub z wyżywieniem BB (śniadania) w formie bufetu
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, jacuzzi) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego - płatne na miejscu w hotelu,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Portugalii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.