Enotel Magnolia
Portugalia / Madera / São Pedro
Przykładowa oferta
Termin
16.10.2025 do 19.10.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Double/Twin Standard Room Mountain ViewTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
WarszawaWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- elegancki kompleks o nowoczesnej architekturze
- doskonale opinie klientów
- blisko centrum Funchal i Ogrodów Quinta Magnolia
- dwa baseny w tym ciekawie zaprojektowany basen kryty
- stylowe wnętrza i elegancko urządzone pokoje
Enotel Magnolia to 4-gwiazdkowy hotel znanej i lubianej sieci Enotel otwarty w 2021 roku. Nowoczesny budynek o stylowej architekturze wyróżniają elegancki wnętrza i komfortowe pokoje. Obsługa na najwyższym poziomie oraz smaczna i urozmaicona kuchnia sprawiają że jest to jeden z najlepiej ocenianych hoteli 4-gwiazdkowych na Maderze. Goście mogą korzystać z basenu zewnętrznego i ciekawie zaprojektowanego basenu krytego. Oferta kulinarna dostępna jest w dwóch stylowych restauracjach. Hotel jako jeden z niewielu na Maderze oferuje formułę all inclusive. Położony w centrum Funchal blisko ogrodów Quinta Magnolia jest jednocześnie dobrą bazą wypadową do poznawania uroków wyspy, jak i doskonałym miejscem na komfortowy wypoczynek na Maderze.
- w południowej części Madery
- w Funchal – kilkanaście minut spacerem od centrum miasta
- w pobliżu ogrodów Quinta Magnolia
- przy hotelu sklepy, bary i restauracje
ok 800 metrów od portu w Funchal
- ok 1 km od oceanu i nadmorskiej promenady
- ok 2 km od kompleksu basenów Lido i kamienistej plaży Gorgulho
- ok 15 km od międzynarodowego lotniska
W odległości ok 2 km od hotelu kompleks basenów Lido Bathing Complex (wstęp płatny ok 6 EUR) – odznaczony certyfikatem Błękitnej Flagi, basen, brodzik (w basenach morska woda), oraz skalista plaża Gorgulho z platformami z zejściem do oceanu.
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie hotelu
- parking/garaż
- restauracja główna bufetowa „Magnolia" - kuchnia lokalna, międzynarodowa, dania wegetariańskie, show cooking,
- restauracja a la carte „Alma” położona przy basenie, z tarasem – kuchnia lokalna, międzynarodowa, show cooking
- bar
- zewnętrzny basen
- basen kryty z podgrzewaną woda
- taras słoneczny (bezpłatne leżaki i parasole oraz ręczniki)
- sala fitness
- strefa spa (za opłatą): sauna, jacuzzi, łaźnia turecka, zabiegi kosmetyczne i masaże
- wieczorami muzyka na żywo
DOUBLE Mountain View – o powierzchni ok 18 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, możliwość wstawienia dostawki, klimatyzacja telefon, TV, sejf, mini bar, zestaw, balkon, widok na ogród/ląd/góry.
Dostępne również w wersji:
Sea View – o powierzchni ok 22 m2, z widokiem na ocean
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, dania wegetariańskie), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe (serwowane do posiłków) oraz dodatkowo: koktajle, drinki, alkohole lokalne – serwowane w barze w godzinach funkcjonowania, przekąski, kawa/herbata i ciastka.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opłaty klimatycznej "EcoTaxa" płatnej na miejscu,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji na Maderze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.