Dom Pedro Madeira
Portugalia / Madera / Machico
Przykładowa oferta
Termin
16.01.2025 do 19.01.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
TWIN GARDEN VIEWTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
GdańskWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- blisko jednej z niewielu na wyspie piaszczystych plaż
- malownicze widoki z hotelu na Ocean Atlantycki
- blisko centrum Machico – drugiej największej miejscowości na Maderze
- bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne
Dom Pedro Madeira to doskonały wybór na połączenie wypoczynku nad morzem z poznawaniem uroków Madery. Hotel jako jeden z niewielu na wyspie położony jest tuż przy piaszczystej plaży ze sztucznym piaskiem przywiezionym z Sahary. Lokalizacja na niewielkim wzniesieniu pomiędzy oceanem a malowniczymi górami gwarantuje niezapomniane widoki na Atlantyk i piękną przyrodę Madery. Tuż przy hotelu znajduje się przystanek a zaledwie kilkaset metrów dzieli obiekt od centrum miejscowości Machico pełnej restauracji i barów. Goście mogą korzystać z basenu, zadbanego ogrodu oraz bogatego zaplecza sportowo-rekreacyjnego.
- na wschodnim wybrzeżu Madery
- w miejscowości Machico – ok 200 metrów od centrum pełnego restauracji, barów, sklepów
- ok 100 metrów od promenady i plaży Praia de S. Roque z czarnym piaskiem
- ok 450 metrów od plaży Praia de Banda Alem ze złotym piaskiem z Sahary
- ok 15 km od stolicy wyspy miasta Funchal (przystanek autobusowy tuż przy hotelu)
- ok 4 km od międzynarodowego lotniska
Publiczna, wulkaniczna, kamienista plaża, Praia de S. Roque około 100 metrow od hotelu. Przy plaży szeroka promenada. Ok 450 metrów od hotelu sztucznie usypana piaszczysta plaża Praia de Banda Alem ze złotym piaskiem przywiezionym z Sahary. Plaza osłonięta falochronem z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie hotelu
- sala TV
- parking
- restauracja główna bufetowa z widokiem na ocean - kuchnia lokalna, międzynarodowa, dania wegetariańskie
- 2 bary – w tym bar przy basenie
- zewnętrzny basen – z morską wodą, podgrzewany w okresie zimowym
- ogród i taras słoneczny z leżakami i parasolami
- brodzik dla dzieci
- boisko do siatkówki i badmintona
- kort tenisowy
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą)
- centrum nurkowe (za opłatą)
- okazjonalnie wieczorne pokazy i muzyka na żywo
Brodzik (morską woda, podgrzewany w okresie zimowym), wysokie krzesełka w restauracji, za opłata możliwość wynajęcia opiekunki.
TWIN/DOUBLE/TRIPPLE Garden View – o powierzchni ok 21 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 gości, łazienka z wanną/prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma lub trzema łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja telefon, TV, sejf, mini bar, balkon, widok na ogród.
Dostępne również w wersji Bay View z widokiem na ocean/zatokę
CLUB ROOM Garden view – odnowione, o powierzchni ok 23 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 gości, łazienka z wanną/prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja telefon, TV, sejf (płatny), mini bar, balkon, widok na ogród.
Dostępne również w wersji Bay View z widokiem na ocean/zatokę
JUNIOR SUITE – apartamenty o powierzchni ok 30 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 gości, łazienka z wanną/prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, sypialnia z łózkeim podwójnym połączona z pokojem dziennym, klimatyzacja, telefon, TV, sejf, panoramiczne okna z widokiem na zatokę.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, dania wegetariańskie), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – serwowane w barach w godzinach funkcjonowania), przekąski, kawa/herbata i ciastka.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opłaty klimatycznej "EcoTaxa" płatnej na miejscu,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji na Maderze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.