Hotel Kennedy Nova
Malta / Malta / Sliema
Przykładowa oferta
Termin
15.01.2025 do 18.01.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Twin/Double StandardTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- usytuowany naprzeciwko portu jachtowego, z pięknym widokiem na morze
- kilka minut spacerem od tętniącego życiem nadmorskiego miasteczka Sliema z barami, restauracjami i klubami
- otwarty basen na dachu z tarasem słonecznym, bezpłatnymi leżakami i parasolami
- bar na dachu z pięknym widokiem na port i stare miasto
Kennedy Nova to skromny, czterogwiazdkowy hotel o typowo miejskim charakterze. Polecany dla mniej wymagających klientów, którzy szukają tanich wakacji na Malcie w sercu turystycznej miejscowości. Liczne sklepy, restauracje, bary oraz kluby, piękny widok na port jachtowy, zatokę a także bliskość atrakcji i zabytków starego miasta to największe atuty hotelu. Goście korzystać mogą z położonego na dachu, niewielkiego otwartego basenu a także tarasu słonecznego z leżakami i parasolami. Ponadto do dyspozycji 2 restauracje i 3 bary, z których jeden, usytuowany na dachu zapewnia wspaniałe widoki na port i okolicę.
- w północno-wschodniej części Malty
- kilka minut spacerem do centrum miejscowości Sliema licznymi sklepami, restauracjami, barami oraz klubami
- bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie i porcie jachtowym (przejście przez ulicę)
- ok 1 km od najbliższego centrum handlowego
- 1 km do przystanku autobusowego
- ok 1,2 km od najbliższej, niewielkiej plaży
- 5 km od centrum starego miasta Valletty
- 8 km od lotniska
Najbliższa niewielka plaża Balluta Bay Beach oddalona jest o około 1,2 km. Większa plaża, do której kursuje płatny hotelowy shuttle bus położona jest ok 5 km od obiektu. Skalista powierzchnia, strome zejście do wody i duża głębokość morza bezpośrednio przy brzegu. Na miejscu odpłatnie do wynajęcia leżaki, parasole i ręczniki plażowe. Na plaży sporty wodne takie jak: nurkowanie, kajaki, narty wodne (za dodatkową opłatą).
Bezpłatnie: Główna restauracja serwująca dania w formie bufetu, basen na dachu, czynny w okresie letnim, z częścią brodzikową dla dzieci (leżaki i parasole bezpłatnie), prysznic i przebieralnia przy basenie, centrum fitness, całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu winda, Wi-Fi na terenie całego hotelu, muzyka na żywo,.
Dodatkowo płatne: bar w lobby, kawiarnia, całodobowy snack bar, bistro Seashore, restauracja i bar The View na dachu hotelu, sauna, jacuzzi, ręczniki kąpielowe na basenie, transfer na plażę, na plaży leżaki i parasole oraz ręczniki kąpielowe, sejf hotelowy, pralnia i prasowalnia, wycieczki fakultatywne, wypożyczalnia rowerów, opieka nad dziećmi
Wydzielona część brodzikowa, wysokie krzesełka do karmienia w restauracji, możliwość zamówienia łóżeczka dla dzieci. Za dodatkową opłatą – opiekunka.
Zameldowanie od godz.: 14:00, wymeldowanie do godz.: 11:30.
Standard Comfort o powierzchni od 20 do 30 m2, przeznaczone maksymalnie dla 2-4 osób, łazienka z wanną lub prysznicem, toaleta, suszarka, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub łóżkami pojedynczymi, telefon, klimatyzacja, TV kablowa, mini-bar (płatny), sejf (płatny), Wi-Fi, balkon francuski.
Harbour View – o powierzchni 20 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 osób. Standard i wyposażenie jak w pokojach standardowych, dodatkowo balkon z widokiem na morze, port i Wyspę Manoel.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- winda
- hotelowy transfer na lotnisko i na plażę
- 2 restauracje,
- 3 bary, kawiarnia i bistro
- basen na dachu z wydzielonym brodzikiem dla dzieci
- leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe na basenie
- sala fitness,
- sauna, jacuzzi
- muzyka na żywo
- pralnia i prasowalnia
- wycieczki lokalne
- wypożyczalnia rowerów
- opieka nad dziećmi
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.