Hotel Tara (PKT)
Czarnogóra / Riwiera Budwańska / Becici
- Basen do dyspozycji gości
- Bliska odległość do prywatnej plaży
- Położenie w przepięknej okolicy
- Animacje hotelowe dla dzieci w sezonie letnim
Hotel Tara położony w przepięknej miejscowości Becici, 2 km od Budvy - przepięknego historycznego miasta, które znajdue się na Wybrzeżu Czarnogóry, gdzie do dnia dzisiejszego możemy dostrzeć skutki trzęsienia ziemii, które miało miejsca kilkadziesiąt lat temu. W miejscowości Becici każdy znajdzie coś dla siebie, przepiękne plaże pozwolą na wypoczynek, a idealna baza wypadowa, na zwiedzanie Czarnogóry i nie tylko!
- centrum miejscowości Becici
- w okolicy obiektu sklepy, restauracje, bary
-ok. 100 m do prywatnej plaży
-ok. 2 km do centrum Budvy
-ok. 30 km do Portu Lotniczego w Tivacie
-ok. 40 km do miejscowości Bar
-ok. 70 km do Portu Lotniczego w Podgoricy
Prywatna żwirkowo / kamienista plaża położona ok. 100 metrów od obiektu.
Do dyspozycji gości jest prywatna plaża, na jeden pokój przypadają: 2 leżaki oraz parasol.
- Zewnętrzny basen z bezpłatnymi leżakami
- Prywatna plaża z leżakami w cenie
- Bezpłatne WIFI
- Parking (dodatkowo płatny)
- Restauracja na terenie obiektu
- Hotelowa recepcja
- Bezpłatna klimatyzacja
- Ręczniki
- Suszarka w pokoju
- TV
Animacje hotelowe dla dzieci oraz zajęcia na plaży w sezonie letnim.
Hotel zastrzega sobie możliwość zmiany programu animacyjnego, a także jego terminów, dokładne informację otrzymają Państwo po przybyciu na miejsce.
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 10:00
Pokoje dla 2,3 osób w budynku głównym oraz pokoje 1,2,4 osobowe w Villach. Wszystkie pokoje posiadają: prywatną łazienkę, TV, klimatyzację, ręczniki, suszarkę do włosów, minibar oraz sejf.
Możliwość zakwaterowania dziecka (2-7 lat) w pokoju 2-osobowym bez dodatkowego łóżka (dziecko śpi na łóżku z rodzicami).
Hotel oferuje bogatą opcję wyżywienia:
BB (śniadania) w formie bufetu
HB (śniadania i obiadokolacje) w formie bufetu. Do obiadu jeden napój w cenie (wino, woda, sok)
ALL INCLUSIVE - 3 posiłki w formie bufetu oraz nieograniczone napoje
Łóżeczko dla dzieci, dodatkowo płatne - 5 euro/noc
Ręcznik plażowy, dodatkowo płatny - 1 euro / za jeden ręcznik
Ceny podane powyżej są cenami orientacyjnymi, hotel zastrzega sobie możliwość ich zmiany.
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Czarnogóry
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair/Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
Możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego zgodnie z taryfą przewoźnika.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa płatna obowiązkowo raz na pobyt (ok 2 EUR/dzień)
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Czarnogórze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair/Ryanair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym.
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin drogą mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda notarialna na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.