Odysseia Hotel Kapetanios
Cypr / Limassol / Limassol
- idealny dla rodzin z dziećmi
- blisko plaży
- szeroka oferta udogodnień
Capetanios Odysseia to trzygwiazdkowy hotel o podwyższonym standardzie położony, który jest w centralnej części Limassol, zaledwie 100 metrów od plaży i kilka kroków od zoo, Galerii Miejskiej, Muzeum Archeologicznego i starego centrum miasta. Przez cały rok goście mogą korzystać z urozmaiconego programu rozrywkowego, który obejmuje noc cypryjską z pokazem folklorystycznym oraz międzynarodową noc z muzyką na żywo.
- w miejscowości Limassol
- blisko restauracji, barów oraz sklepów
- ok 500m od ogrodu zoologicznego
- 750m od muzeum archeologicznego
- 2 km od starego portu morskiego
- 63 km od Portu lotniczego w Larnace
Ok 100m od hotelu, publiczna, piaszczysta, serwis plażowy dodatkowo płatny
- całodobowa recepcja
- wifi na terenie hotelu
- dwie restauracje
- bar przy basenie
- w pełni odnowiony basen z jacuzzi
- basen dla dzieci
- taras słoneczny
- plac zabaw
- wieczorne animacje
- sala konferencyjna
brodzik, plac zabaw, wieczorne animacje
Standard land view- pokój z widokiem na ląd o powierzchni 22m2 dla maksymalnie dwóch osób z możliwością dostawki, prywatny balkon, minibar, centralna klimatyzacja lub ogrzewanie, Wi-Fi, suszarka do włosów, telewizja satelitarna, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty
Deluxe limited sea view- pokój typu deluxe z ograniczonym widokiem na morze o powierzchni 22m2 dla maksymalnie dwóch osób z możliwością dostawki, prywatny balkon, minibar, centralna klimatyzacja lub ogrzewanie, Wi-Fi, suszarka do włosów, telewizja satelitarna, telefon, sejf, kapcie, szlafroki, zestaw do parzenia kawy i herbaty
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej.
W okresie sezonu zimowego (od listopada do kwietnia) część infrastruktury zewnętrznej (m.in baseny, bar przy basenie, mini klub) może pozostać zamknięta. Hotel może nie prowadzić również programów animacyjnych poza wysokim sezonem (czerwiec-wrzesień).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.