River Rock Hotel
Cypr / Ayia Napa / Ayia Napa
- nowoczesny hotel w centrum Ayia Napa
- 5 minut spacerem od plaży Limanaki
- przestronne, jasne, nowocześnie urządzone pokoje
- elegancki, butikowy styl
River Rock to nowoczesny 4-gwiazdkowy hotel położony w centrum tętniącego życiem Ayia Napa. Zaledwie kilka minut spacerem dzieli obiekt od rozrywkowego centrum kurortu pełnego barów, restauracji i dyskotek, a także piaszczystej plaży Limanaki. Hotel wyróżnia elegancki, minimalistyczny styl z ciekawie zaprojektowaną strefą basenową. Goście doceniają przestronne, jasne pokoje, wysoki poziom obsługi i wakacyjną atmosferę. Hotel polecany zarówno dla ludzi młodych jak i wakacje dla rodzin z dziećmi.
- w miejscowości Ayia Napa
- ok 500 metrów od plaży Limanaki
- ok 500 m od centrum Ayia Napa z licznymi barami, restauracjami
- ok 1 km od lunaparku Parko Paliatso
- ok 6,5 km od Parku Narodowego Cape Greco
- ok 58 km od lotniska w Larnace
- ok 90 km od stolicy wyspy - Nikozji
Piaszczysta plaża Limanaki znajduje się ok 500 metrów od hotelu (przejście przez lokalną drogę). Plaża z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy oraz sporty wodne za opłatą (zapewniane przez zewnętrznego operatora).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- restauracja główna bufetowa
- 2 bary w tym bar przy basenie
- basen zewnętrzny
- brodzik dla dzieci
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- siłownia
- plac zabaw
- pralnia (za opłatą)
- parking
Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesła w restauracji.
STANDARD Twin, przeznaczone dla max. 3 osób: łazienka z prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, 2 łóżka pojedyncze, możliwa dostawka dla 3ciej osoby, klimatyzacja, Wi-Fi, TV, mini lodówka, sejf, telefon, balkon. Pokoje z widokiem na ogród/basen/okolicę.
FAMILY, przeznaczone dla max. 4 osób: łazienka z prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, 2 łóżka pojedyncze lub jedno podwójne, rozkładana sofa dla 2 osób, klimatyzacja, Wi-Fi, TV, mini lodówka, sejf, telefon, balkon. Pokoje z widokiem na ogród/basen/okolicę.
HB - śniadania w formie bufetu i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, napoje do posiłków, wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w barach w godzinach ich funkcjonowania, przekąski w barze w porze pomiędzy posiłkami
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.