Nestor Hotel
Cypr / Ayia Napa / Ayia Napa
- 250 metrów od piaszczystej plaży Limanaki
- nowoczesny, w pełni odnowiony hotel
- kilka minut spacerem od centrum Ayia Napa
- elegancki basen z łóżkami balijskimi
Nestor Hotel to jeden z najlepiej ocenianych 4-gwiazdkowych hoteli w Ayia Napa. Nowoczesny, całkowicie odnowiony budynek zlokalizowany jest w doskonałym miejscu, zaledwie 250 metrów od mariny, plaży Limanaki ze złocistym piaskiem, oraz kilka minut spacerem od tętniącego życiem centrum Ayia Napa. Ludzie młodzi docenią bliskość miasta pełnego barów, restauracji i klubów, a rodziny z dziećmi przyjemną wakacyjna atmosferę, wiele udogodnień dla najmłodszych i ciekawy program animacyjny.
- w rejonie Ayia Napa
- ok 250 metrów od plaży Limanaki
- ok 600 m od centrum Ayia Napa
- w pobliżu sklepy, bary, restauracje, kluby
- ok 7 km od Parku Narodowego Cape Greco
- ok 57 km od lotniska w Larnace
- ok 87 km od stolicy wyspy - Nikozji
Ok 250 metrów od hotelu szeroka i długa piaszczysta, publiczna plaża Limanaki. Na plaży możliwość wypożyczenia leżaków oraz parasoli przeciwsłonecznych. Przy plaży knajpki i restauracje oferujące napoje, przekąski oraz dania kuchni lokalnej i międzynarodowej. Sporty wodne od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sala TV
- ładowarka samochodów elektrycznych
- parking
- restauracja główna „Minos” oferujące posiłki w formie bogatego bufetu, show cooking, wieczory tematyczne
- restauracja a la carte „Thetis” (za dodatkową opłatą)
- 2 bary: wewnętrzny i bar przy basenie
- basen zewnętrzny
- basen kryty
- wydzielona część basenu dla dzieci
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- sauna, łaźnia parowa
- siłownia
- tenis stołowy
- bilard
- kort tenisowy
- plac zabaw
- animacje dla dzieci i dorosłych, wieczorne pokazy i występy na żywo, karaoke, nauka greckiego
- siłownia
- zabiegi kosmetyczne, fryzjer, masaże (za dodatkową opłatą)
- pralnia (za dodatkową opłatą)
- wypożyczalnia samochodów (za dodatkową opłatą)
- sporty wodne przy plaży (za opłatą od zewnętrznych dostawców)
Wydzielona część basenu, plac zabaw, animacje, występy na żywo, wysokie krzesła w restauracji, specjalne menu dla dzieci.
SUPERIOR z widokiem na morze, z częściowym widokiem na morze, o powierzchni ok 22 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 gości: łazienka z wanną/prysznicem, suszarka, WC, zestaw kosmetyków, 2 łóżka pojedyncze lub 1 podwójne, możliwa dostawka dla 3ciej osoby, klimatyzacja, mini lodówka, sejf, TV, Wi-Fi, balkon, widok na ląd.
SUPERIOR Family ok 28 m2, max 4 os, łazienka z wanną/prysznicem, suszarka, WC, zestaw kosmetyków, 2 łóżka pojedyncze lub 2 podwójne, możliwa dostawka dla 3ciej osoby, klimatyzacja, mini lodówka, sejf, TV, Wi-Fi, balkon, widok na ląd.
HB - śniadania w formie bufetu i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, napoje do posiłków, wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w barach w godzinach ich funkcjonowania, przekąski w barze w porze pomiędzy posiłkami.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 14:00
Wymedowanie do 12:00
Hotel nie akceptuje zwierząt
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.