Valamar Meteor Hotel
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Makarska
Przykładowa oferta
Termin
03.10.2025 do 06.10.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI CLASSIC Z BALKONEMTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
GdańskWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- nowocześnie urządzony
- basen zewnętrzny typu infinity
- strefa spa & wellness
- świetna lokalizacja
Valamar Meteor Hotel to nowoczesny obiekt zlokalizowany tuż przy plaży i jednocześnie blisko centrum Makarskiej. Świetne położenie sprzyja poznawaniu uroków Chorwacji, a udogodnienia hotelu pozwolą się zrelaksować i odpocząć od codziennego zgiełku. Valamar Meteor Hotel to idealny wybór zarówno dla par, jak i dla rodzin z dziećmi oferujący liczne atrakcje dla wszystkich Gości.
- tuż przy plaży
- bary i restauracje w okolicy
- oko. 250 m do marketu
- ok. 900 m do centrum Makarskiej
- ok. 8 km do Parku Narodowego Biokovo
- ok. 9 km do miejscowości Baška Voda
- ok. 61 km do Splitu
- ok. 97 km do lotniska w Splicie
Plaża żwirkowa tuż przy obiekcie (ok. 5 m)
- restauracja główna
- restauracja a'la carte
- bar
- taras
- basen zewnętrzny
- basen wewnętrzny
- strefa spa & wellness
- siłownia
- sale konferencyjne
- parking
Basen z brodzikiem i atrakcjami wodnymi, sala zabaw (Maro Club, Softplay Zone i Game Lounge). Łóżeczko za dopłatą.
Pokoje dwu- i trzyosobowe oraz rodzinne wyposażone w klimatyzację, TV, Wi-Fi, sejf, czajnik, minibar oraz łazienkę z wanną lub prysznicem i suszarką. Część pokoi posiada balkon.
Zakwaterowanie od 14:00
Wykwaterowanie do 10:00
- Wi-Fi
- klimatyzacja
- recepcja
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i obiadokolacje
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- bagażu rejestrowanego
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.