Bluesun hotel Neptun
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Tučepi
-Hotelowy basen zewnętrzny
-Basen dla Dzieci zewnętrzny
-Rozbudowana forma wyżywienia All Inclusive
-Siłownia hotelowa
Hotel Neptun sieci hotelowej BlueSun to nowoczesny komfortowy obiekt znajdujący się w pięknej miejscowości Tucepi w Chorwacji. Jego bogata infrastrukutra oraz forma wyżywienia pozwoli na wypoczynek. idealnie nada się na wakacje w sezonie 2023.
-W centrum Tučepi
-Bezpośrednio przy plaży
-ok. 300 metrów od dworca autobusowego
-w okolicy obiektu restauracje, bary oraz sklepy.
-ok. 6 km od miasta Makarska
-ok. 60 km od Splitu
-ok. 105 km od lotniska w Splicie
Obiekt położony bezpośrednio przy żwirkowej plaży. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Bezpłatnie: Wifi, leżaki oraz parasole przy basenie.
Dodatkowo płatne: Pralnia, bar na tarasie,
-Basen dla dzieci
-Animacje hotelowe
-Sala zabaw
-Plac zabaw
-Mini disco
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 11:00
Obiekt posiada 108 pokoi w głównym budynku oraz 144 w aneksach, nowoczesne komofrtowe pokoje wyposażone są w prywatną łazienkę (prysznic lub wanna, suszarkę do włosów, ręczniki) TV-SAT, sejf, darmowe wifi, telefon.
Łóżeczko dla dziecka - 10 EUR/dzień
- Recepcja hotelowa
- Klimatyzacja
- Sejf
- Darmowe Wi-fi
- Basen
- Leżaki oraz parasole bezpłatnie nad basenem
- Wypożyczalnia ręczników na basen lub plażę
- Pokój bagażowy
- Dwie windy
- Pralnia
- Siłownia
- Stół do tenisa
- Aerobic
- Wypożyczalnia rowerów
Obiekt oferuje formę wyżywienia All Inclusive.
Śniadanie: 7-10
Późne śniadanie: 10-11
Obiad: 12-14
Popołudniowe przekąski: 15:30-16:30
Kolacja: 19-21
Napoje wliczonę w cenę:
Wino(czerwone,białe), piwo, Napoje bezalkoholowe (sok jabłkowy, tonik, sok pomarańczowy, coca cola, soda)
-Bar na basenie:
Napoje wliczone w cenę:
Wino(czerwone,białe), piwo, Napoje bezalkoholowe (sok jabłkowy, tonik, sok pomarańczowy, coca cola, soda)
Mocne alkholowe( wódka, gin, rum, whisky)
Dwa alkohole mocne oraz jeden bezalkoholowy na dzień w cenie All Inclusive.
-Bar w lobby:
Wliczony w cenę All Inclusive.
Wino(czerwone,białe), piwo, Napoje bezalkoholowe (sok jabłkowy, tonik, sok pomarańczowy, coca cola, soda)
Mocne alkholowe( wódka, gin, rum, whisky
Alkohole premium - dodatkowo płatne
-Bar na tarasie:
Nie wliczony w cenę formuły All Inclusive.
Oferuje napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe.
Akceptowane płatności kartami płatniczym, Visa,Mastercard.
Obiekt jest przyjazny dla zwierząt - z dodatkową opłatą (25 EUR/dzień) oraz po wcześniejszym zgłoszeniu.
Możliwość diety wegetariańskiej/wegańskiej - po wcześniejszym zgłoszeniu
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- transferu lotnisko - hotel - lotnisko
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 700 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1050 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.