Bluesun Hotel Marina
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Brela
Przykładowa oferta
Termin
20.10.2025 do 24.10.2025 (4 nocy)Zakwaterowanie
DWUOSOBOWY Z BALKONEMTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
GdańskWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- Obiekt znajduje się bezpośrednio przy plaży,
- Idealna lokalizacja w centrum miasta,
- Hotelowe animacje dla dzieci i dorosłych
- Minigolf, tenis stołowy, bilard
Hotel idealnie sprawdzi się na wakacje w Chorwacji dla rodzin i par chcących zaczerpnąć odpoczynku w komfortowo urządzonym hotelu tuż przy plaży. Do dyspozycji Gości darmowe Wi-Fi, liczne animacje hotelowe dla dzieci i dorosłych, a także różnego rodzaju atrakcje w najbliższej okolicy.
Położony w malowniczym lesie piniowym,widok z jednej strony na morze, a z drugiej na góry.
- obiekt położóny wśród zieleni,
- w centrum miejscowości Brela,
- plaża nieopodal hotelu ok 50 m,
- postój taksówek przy hotelu ok 10 m,
- ok 15 km do kurortu turystycznego Makarska,
- ok 50 km do Splitu
- ok. 70 km do lotniska w Splicie
Hotel położony jest tuż przy pięknej, publicznej, żwirowo-kamienistej plaży Punta Rata. Plaża wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
- wspólne lobby,
- całodobowa recepcja,
- winda,
- parking niestrzeżony (płatny),
- obiekt akceptuje zwierzęta (za opłatą),
- basen w sąsiednim hotelu Bluesun Hotel Maestral (ok. 200 m),
- ogród i taras,
- 2 restauracje główna (bufetowa) i druga a la carte,
- 2 bary,
- przechowalnia bagażu
- krzesełko do karmienia,
- miniklub dla dzieci,
- animacje dla dzieci,
- sala zabaw,
- plac zabaw dla dzieci
Hotel oferuje przytulne i komfortowo urządzone pokoje różnego typu i o różnym standardzie z widokiem na Adriatyk lub góry Biokovo.
Pokoje zaopatrzone w łazienkę z prysznicem i WC, suszarką do włosów, telefon, TV, darmowe Wi-Fi, minibar i sejf. Do dyspozycji Gości także klimatyzacja i balkon z meblami ogrodowymi.
Łóżeczko dla dziecka - 10 EUR/dzień
- bezpłatne Wi-Fi,
- animacje dla dzieci i dorosłych,
- wieczory tematyczne,
- winda,
- całodobowa recepcja,
- sejf na recepcji,
- usługa prania i prasowania (za opłatą),
- fryzjer (za opłatą),
- minigolf, tenis stołowy i ziemny, bilard
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
Napoje dodatkowo płatne.
- Akceptowane karty płatnicze: VISA, MasterCard, American Express, Diners.
Hotel akceptuje zwierzęta - 20 EUR/dzień
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- bagażu rejestrowanego
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.