Bluesun hotel Berulia
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Brela
Przykładowa oferta
Termin
17.10.2025 do 20.10.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
DWUOSOBOWY CLASSICTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
GdańskWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
-Basen hotelowy
-Hotelowe SPA
-Restauracja A'la Carte
-Obiekt znajduje się bezpośrednio przy plaży
Hotel Berulia to obiekt sieci hotelowej BlueSun, położony na pięknym wybrzeżu Chorwacji, jego dogodna lokalizacja pozwoli na pełny relaks, a także zwiedzenie bazy Chorwackiej. Idealnie nada się na wakacje w sezonie 2023.
-Bezpośrednio przy plaży
-ok. 800 metrów do centrum miejscowości Brela
-ok. 1 km do najbliższych restauracji, barów oraz marketów
-ok. 95 km do lotniska w Splicie
Publiczna żwirkowa plaża znajduje się tuż przy samym obiekcie, leżaki oraz parasole dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: Wi-fi, Klimatyzacja, basen hotelowy.
Dodatkowo płatne: Minibar, Śniadanie podawane do pokoju, pralnia, serwis plażowy.
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 11:00
Obiekt posiada 236 komforotowo urządzonych pokoi, wyposażonych w prywatną łazienkę (przysznic, ręczniki, suszarka do włosów), TV-SAT, Wi-fi, Klimatyzację hotelową, telefon, sejf, czajnik, minibar.
Łóżeczko dla dziecka dodatkowo płatne 10 EUR/dzień.
- Recepcja hotelowa
- Klimatyzacja
- Baseny hotelowe
- Pokój bagażowy
- Winda
- Pralnia
- Restauracja A' la Carte
- Spa
- Fitness
- Animacje hotelowe w sezonie
- Siłownia
Obiekt oferuje wyżywienie HB (śniadania i obiadokolacje) w formie Bufetu.
Śniadanie: 7-11
Obiadokolacja 19-21
Akceptowane płatności kartami płatniczym, Visa,Mastercard.
Obiekt jest przyjazny dla zwierząt - z dodatkową opłatą oraz po wcześniejszym zgłoszeniu.
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- bagażu rejestrowanego
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.