Bluesun Hotel Alga
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Tučepi
-Hotelowy basen wewnętrzny i zewnętrzny
-Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie
-Plaża bezpośrednio przy hotelu
-Hotelowe Spa, solarium, sauna
Hotel Bluesun Alga to idealny wybór dla ludzi pragnących wypocząć w pięknym bałkańskim klimacie, jego dogodna lokalizacja jest idealną bazą wypadową Chorwacji. Idealnie nada się na wakacje w Chorwacji w sezonie 2023.
-Bezpośrednio przy plaży
-ok. 1 km od centrum miejscowości Tucepi
-ok. 4 km od centrum Makarskiej
-ok. 60 km od Splitu
-ok. 105 km od lotniska w Splicie
Publiczna, żwirkowa plaża znajduje się bezpośrednio przy plaży, z łagodnym zejściem do morza, serwis plażowy dodatkowo płatny.
Bezpłatnie: Wifi, Klimatyzacja, basen, jacuzzi, hotelowe baseny, siłownia.
Dod. płatne: Spa, solarium, sauna, parking, pralnia, fryzjer.
Dla dzieci:
Łóżeczka dla dzieci za dodatkową opłatą (10 EUR/dzień), pokój gier i zabaw, animacje hotelowe, mini dyskoteka.
Hotel Bluesun Alga posiada 402 pokoi odremontowanych w 2019 roku.
Pokoje dwuosobowe z łazienką (wanna lub prysznic, WC, suszarka, mini zestaw kosmetyków), internet bezprzewodowy, zdalnie sterowana klimatyzacja, TV, sejf, minibar.
- Wifi
- Parking
- Klimatyzacja
- Jacuzzi
- Baseny hotelowe
- Siłownia
- Winda
- Sejf w recepccji
- Bankomat
- Pralnia
BB (śniadania), HB (śniadania i obiadokolacje) lub FB+ (śniadania, obiady i kolacje) z napojami w cenie
Godziny serwowania posiłków:
Śniadanie 7:00 – 10:00
Obiad 12:00 – 14:00
Kolacja 19:00 – 21:00
Napoje wliczone w cenę posiłków (opcja FB+)
Automat: Cola, cola zero, gazowany napój pomarańczowy, gazowany napój cytrynowy, tonik, ice tea, sok pomarańczowy, sok jabłkowy, sok z czarnej porzeczki
Lokalne piwo lane – obiad i kolacja
Lokalne wino lane (czerwone, białe) – obiad i kolacja
Kawa filtrowana, mleko, herbata
Możliwość płatności kartami płatniczymi: Visa, Mastercard.
Dieta wegetariańska po wcześniejszym zgłoszeniu
Hotel akceptuje zwierzęta - 25 EUR/dzień
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- transferu lotnisko - hotel - lotnisko
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 700 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1050 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.