Apartamenty Kate (PKT)
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Drvenik

- obiekt położony nad pięknym wybrzeżem Adriatyku,
- zaledwie 100 metrów od plaży
- aneksy kuchenne w apartamentach
- darmowe Wi-Fi
Chorwacja autokarem poleca to miejsce na idealny wypoczynek dla rodzin z dziećmi - bliskość plaży, a także barów i restauracji sprawia, że każdy znajdzie w tej okolicy coś dla siebie. Dobra lokalizacja względem innych miast to dodatkowy atut i okazja do poznania historii i zwiedzenia zabytków.
- ok. 100 m do plaży
- ok. 100 m do najbliższego sklepu
- ok. 500 m do dworca autobusowego
- ok. 700 m do portu promowego
- ok. 700 m do centrum miejscowości Drvenik
Oddalona od obiektu o ok. 100 m, kamienista. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Wi-Fi, parking, taras, ogród.
Zakwaterowanie od 14:00
Wykwaterowanie do 09:00
Standardowo urządzone i wyposażone apartamenty mogą pomieścić 2 lub 3 osoby. Wszystkie apartamenty posiadają wyposażone (małe) aneksy kuchenne (lodówka, kuchenka, aneks w pełni wyposażony), łazienkę (wanna lub prysznic), balkon lub taras, TV, klimatyzację, bezpłatny dostęp do Wi-Fi.
• Balkon
• TV
• Klimatyzacja
• Aneks kuchenny
• Wi-Fi
• Parking
• Taras
OV - oferta bez wyżywienia.
HB - śniadania i obiadokolacje podawane w restauracji budynku obok.
Śniadania serwowane i porcjowane (08.00- 09.00), obiadokolacje porcjowane - wybór z 2 dań (18.30- 20.00) - zupa, danie główne i deser. Napoje do obiadokolacji - bezpłatnie dostępna jest woda. Sprzedaż napojów do obiadokolacji nie jest prowadzona.
Posiłki będą serwowane w obiekcie obok (hotel Hani) - ok 100 m od Apartamentów Kate.
Na miejscu, bezpośrednio w hotelu Hani jest możliwość aby dopłacić do śniadań i obiadokolacji w formie bufetu, cena ok 8 EUR/dzień/os (konieczne jest wtedy wykupienie HB przy zakładaniu rezerwacji i wtedy możliwa jest dopłata na miejscu do rozszerzonych posiłków).
Dieta wegetariańska możliwa tylko po uprzednim zgłoszeniu.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Oferta nie zawiera transferu - jest on opcjonalny i dodatkowo płatny.
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair lub Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- bagażu rejestrowanego
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.