Aminess Khalani Beach Hotel (PKT)
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Makarska
- nowo otwarty w 2022 roku!
- centrum Wellness&Spa,
- baseny zewnętrzne i wewnętrzny,
- idealna lokalizacja-w samym centrum Makarskiej,
- centrum fitness
Pięciogwiazdkowy obiekt wybudowany i otwarty z początkiem bieżącego roku. Idealny dla osób planujących urlop w Chorwacji w 2023 roku. Posiada rozbudowane centrum Wellness&Spa, 3 baseny i zlokalizowany jest w samym centrum popularnego kurortu turystycznego Makarska w Dalmacji Środkowej. Do dyspozycji Gości darmowe Wi-Fi i centrum fitness.
- w samym centrum kurortu Makarska,
- w okolicy liczne bary, restauracje i sklepy,
- ok. 150 m od publicznej plaży Bilosevac,
- ok. 8 km do miejscowości Baška Voda
- ok. 80 km od centrum Splitu,
- ok. 90 km do Neum
Do lotniska w Splicie jest ok. 115 km.
Hotel położony przy plaży, żwirowo-kamienistej - plaży Bilosevac. Dojście możliwe promenadą, serwis plażowy w cenie (ograniczona ilość).
- 3 baseny i brodzik,
- strefa relaksu,
- centrum fitness,
- strefa Wellness&Spa,
- 4 restauracje, główna w formie bufetu,
- 3 bary, w tym jeden przy plaży,
- taras,
- darmowe leżaki i parasole przy basenie i na plaży
- animacje hotelowe dla dzieci i młodzieży,
- brodzik,
- sala zabaw,
- plac zabaw,
- miniclub
Hotel oferuje 299 komfortowo i nowocześnie urządzonych pokoi.
Obiekt dysponuje pokojami z klimatyzacją i darmowym Wi-Fi. Zaopatrzone są w biurko, czajnik, minibar, sejf, TV, telefon oraz prywatną łazienkę z wanną lub prysznicem. Każdy wyposażono w ekspres do kawy. Wybrane typy pokoi posiadają również balkon z widokiem na morze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki.
- darmowe Wi-Fi,
- całodobowa recepcja,
- lobby,
- animacje hotelowe dla dzieci i dorosłych,
- parking i garaż (za opłatą - parking 30 euro/dzień; garaż 10 euro/dzień)
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bogatego bufetu
Napoje dodatkowo płatne.
Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard, Maestro, American Express.
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- transferu lotnisko - hotel - lotnisko
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 700 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1050 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.