Hotel Gladiola Star
Bułgaria / Złote Piaski / Złote Piaski
- blisko centrum miejscowości
- blisko plaża
- All Inclusive
- leżaki i parasole przy basenie
Hotel znajduje się wblisko plaży, zaledwie 50 m od hotelu. Blisko również jest do centrum miejscowości Złote Piaski, gdzie znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy. Hotel oferuje bezpłatnie leżaki i parasole przy basenie przez co turyści będa mogli odpocząć. Uzupełnieniem wymarzonych wakacji będzie forma wyżywienia All Inclusive.
- ok 50 m plaża
- ok 600 m centrum miejscowości Złote Piaski
- ok 4,5 km Monastyr Aładża
- ok 7 km Święty Konstantyn i Helena
- ok 10 km Rezerwat Pobiti Kamyni
- ok 16 km centrum miejscowości Warna
- ok 26 km lotnisko Warna (VAR)
Plaża znajduje się blisko - ok 50 m od hotelu. Plaża jest publiczna i piaszczysta. Serwis plażowy na plaży dostępny za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: odkryty basen, leżaki i parasole przy basenie (w zależności od dostępności), fitness – bezpłatnie dla gości AI.
Za opłatą: tenis stołowy, bilard, masaże, sauna, sejf, telefon, spa, taxi, wypożyczalnia samochodów, lekarz, pralnia, market, Wi-Fi, parking.
Łóżeczka dziecięce (bezpłatne, na zamówienie), wysokie krzesełka w restauracji (bezpłatne), basen dla dzieci.
Zakwaterowanie: 15:00
Wykwaterowanie: 11:00
DOUBLE: o powierzchni ok 22 m2, przeznaczony dla maksymalnie 3 gości. W pokoju znajduje się: 2 łóżka pojedyncze z rozkładanym fotelem na dostawkę, umeblowany balkon, klimatyzacja, TV, telefon, WiFi (płatny), mini lodówka, łazienka z prysznicem i wanną, ręczniki, suszarka do włosów.
STUDIO: o powierzchni ok 32 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości.
APARTAMENT: o powierzchni ok 44 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. Są to 2 pokoje przedzielone drzwiami, jeden pokój wyposażony jest w łóżko typu king-size, a drugi w rozkładaną sofę dla dostawek.
Brak odpowiednich pokoi dla osób niepełnosprawnych.
All Inclusive
Posiłki wydawane w formie bufetu: śniadania (07:30-10:00 - kawa, herbata, mleko, woda, soki, owoce), obiad (13:30-14:30 - przystawki, sałatki, dania główne, desery, napoje bezalkoholowe z automatu, piwo, wino), przekąski (15:00-17:00 - ciasta, lody), kolacja (19:30-21:00 - przystawki, sałatki, dania główne, desery, napoje bezalkoholowe z automatu, piwo, wino).
Bah w holu i przy basenie (10:30-22:30 - kawa, herbata, mleko, woda źródlana, owoce, soki, napoje bezakoholowe z automatu, piwo, wino).
Zwierzęta nie są akceptowane.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę polskiego rezydenta (na przelocie czarterem / przelot Wizz Air, Ryanair brak opieki polskiego rezydenta)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta (przelot Wizz Air, Ryanair / na przelocie czarterem opieka polskiego rezydenta jest zapewniona)
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) – 1050 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1200 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.