Hotel Kotva (PKT)
Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
- blisko plaży
- dla rodzin z dziećmi
- mini aqua park
- All Inclusive
Hotel często wybierany przez rodziny z dziećmi ze względu na liczne udogodnienia, animacje, a zwłaszcza dostępny w hoteu mini aquapark. Osoby lubiące spędzać czas na plaży będą zachwycone, ponieważ odległość od hotelu wynosi zaledwie ok 250 m. Liczne restauracje dostępne w ośrodku, a zwłaszcza dostępna forma wyżywienia All Inclusive oczarują nawet największych głodomorów.
- ok 250 m od plaży
- ok 1,5 m od Nesebyr
- ok 3 km do centrum Słonecznego Brzegu
- ok 25 km do lotniska w Burgas
Plaża ok 250 m od obiektu, piaszczysta, publiczna. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: 3 baseny odkryte (mini park wodny); leżaki i parasole przy basenie, animacja, WiFi.
Dodatkowo płatne: bilard, tenis stołowy, masaże, fitness, sauna, sala konferencyjna, parking (niestrzeżony), lekarz, kantor, sejf.
Łóżeczka dla dzieci (dodatkowo płatne 10 BGN/dzień, na zamówienie), krzesełka w restauracji, część basenu dla dzieci, zjeżdżalnie, mini park wodny, animacje (6 dni w tygodniu, w terminie: 10.06.2023-07.09.2023), klub dla dzieci (10.30-12.30, 15:00-17:30), dyskoteka dla dzieci (20.00-20.30).
Zameldowanie: 14:00
Wymeldowanie: 12:00
Remont w 2018 roku, 3 windy w hotelu, sklepy. Hotel składa się z dwóch skrzydeł połączonych wspólną recepcją. W hotelu dostępnych jest 321 pokoi i 150 apartamentów.
DOUBLE STANDARD: o powierzchni 24 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju łóźko pojedyncze lub łoże małżeńskie, dla dostawki dodatkowe łóżko to sofa.
APARTAMENT: o powierzchni ok 36 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości, składa się z sypialn i salonu. W pokoju łóżka pojedyncze lub podwójne, dla dostawek dodatkowe łóżka to sofy.
Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę z prysznicem, suszarkę do włosów, WiFi, telefon, TV, indywidualna klimatyzacja, mini lodówka, umeblowany balkon.
Hotel posiada 6 pokoi przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
All Inclusive
Posiłki wydawane w formie bufetu. Śniadanie (07.30-10.30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-21:30). Napoje do śniadań: kawa, herbata, mleko, napoje bezalkoholowe, woda, szampan, napoje do obiadów i kolacji: lokalne napoje alkoholowe, piwo, wino, szampan, napoje bezalkoholowe, woda.
Bistro "Black pearl" (08.06-07.09.2023): późne śniadania, obiady i napoje (12:00-18:00), w ofercie sałatki, przystawki, hamburgery, pizza. Napoje: wino, piwo, drinki bezalkoholowe.
Bar "Kotva": napoje (10:00-23:00) lokalne napoje alkoholowe, piwo, wino, bezalkoholowe drinki, woda, koktajle. Lody, ciastka (11:00-17:00).
Lobby bar (08.06-01.09.2023): napoje (10:00-23:00) piwo, napoje bezalkoholowe, woda, drinki, koktajle.
Pool bar Kotva (10:00-19:00): lokalne napoje alkoholowe, piwo, napoje bezalkoholowe, woda, drinki, koktajle.
Zwierzęta są akceptowalne (małe, do 5 kg) po wcześniejszym uzgodnieniu z hotelem.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę polskiego rezydenta (na przelocie czarterem / przelot Wizz Air, Ryanair brak opieki polskiego rezydenta)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta (przelot Wizz Air, Ryanair / na przelocie czarterem opieka polskiego rezydenta jest zapewniona)
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) – 1050 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1200 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.