HI Hotels Imperial Resort
Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Przykładowa oferta
Termin
12.09.2025 do 19.09.2025 (7 nocy)Zakwaterowanie
DBL RoomTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
Ultra All inclusiveUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- bliskość plaży
- All inclusive
- animacje dla dzieci i dorosłych
Czterogwiazdkowy obiekt położony w spokojnej dzielnicy bardzo blisko plaży, do której dojście odbywa się specjalnie przygotowanym drewnianym chodnikiem. W pobliżu hotelu znajdziemy zarówno sklepy i markety, jak i puby oraz restauracje. Na jego terenie oprócz basenu przygotowane są atrakcje dla najmłodszych takie jak wodny park, mini klub czy animacje, co czyni go dobrym wyborem dla rodzin z dziećmi. Wieczorne animacje oraz wyżywienie all inclusive z pewnością umili pobyt w hotelu.
- ok. 150 m do plaży
- ok. 3 km do Słonecznego Brzegu
- ok. 2 km do Nessebyru
- ok. 100 m do przystanku autobusowego
- ok. 120 m do supermarketu
- ok. 25 km do lotniska w Burgas
Publiczna (z wydzieloną częścią dla hotelu), piaszczysta plaża, oddalona od obiektu o ok. 150m. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Bezpłatne - zewnętrzny basen, wewnętrzny basen, brodzik dla dzieci, park wodny dla dzieci, plac zabaw, mini club, siłownia, fitness, jacuzzi, tenis stołowy, mini boiska, wi-fi, wieczorne animacje, sejf
Dodatkowo płatne - parking, spa, pralnia, sklepy na terenie hotelu, sauna, łaźnia turecka, masaże, wypożyczalnia rowerów, mini golf, restauracja a'la carte, usługi medyczne
Brodzik. park wodny, plac zabaw, mini club
- Suszarka
- Winda
- Mini lodówka
- Balkon
- Klimatyzacja
- TV
- Łóżeczko dla dziecka (dodatkowo płatne)
- Wi-fi bezpłatne
- Codzienne sprzątanie
- Zmiana pościeli 2 razy w tygodniu
- Restauracja a’la carte
- Sejf w pokoju
- Parking
- Sauna
- Masaże
- Basen zewnętrzny
- Basen wewnętrzny
- Wodny park dla dzieci
Zakwaterowanie 14:00
Wykwaterowanie 12:00
Hotel posiada 456 pokoi o metrażu 25-40m2. Pokoje posiadają łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażone są w klimatyzację, TV, mini lodówkę, balkon, sejf, wi-fi. Pokoje sprzątane są codziennie, pościel zmieniana jest 2 razy w tygodniu.
Ultra All Inclusive
Posiłki w formie bufetu. Śniadanie (7:30-10:00), późne śniadanie (10:00-12:00), obiad (12:00-14:30), kolacja (18:00-21:00). Na terenie hotelu działają dwie restauracje: Alexandria i Casablanca, snack bar La Piazza, a także restauracja a'la carte Grill House John Smith w godzinach 10:00-23:00 (dodatkowo płatna). Bar z przekąskami czynny w godzinach 10:00-17:00. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, kawa, herbata, piwo, wino serwowane są w barach lobby beach oraz lobby sands w godzinach 11:00-23:00, w barze przy basenie w godzinach 11:00-18:00, a także w snack barze w godzinach 10:00-24:00. Dieta bezglutenowa dostępna na zapytanie. Dodatkowo dla klientów przyjeżdżających lub wyjeżdżających w godzinach nocnych dostępne są posiłki w restauracji Alexandria w godzinach 22:00-6:00.
Dostępne restauracje a la carte
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Hotel nie akceptuje zwierząt.
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transport do miejsca docelowego,
- Opieka rezydenta na miejscu,
- Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg (czarter),
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
- Podatek Vat,
- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW.
- Obowiązkowych dopłat,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Taksa klimatyczna + Opłata meldunkowa 15 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt płatna u rezydenta.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.