Miejsce pracy: Katowice
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta w zakresie sprzedaży oferty firmy,
- Obsługa systemów rezerwacyjnych,
- Analiza potrzeb klienta,
- Przygotowywanie ofert wyjazdowych dla klienta,
- Przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej związanej z obsługą klienta,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy,
- Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy
Nasze wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta i sprzedaży,
- Znajomość geografii świata,
- Orientacja na cele i osiągane wyniki,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne,
- Poprawności językowej w mowie i piśmie,
- Wysokiej kultury osobistej i nienagannej postawy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu (szczególnie w szczycie sezonu turystycznego),
- Zaangażowania w pracę, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i konsekwencji w realizacji zadań,
- Odpowiedzialność, umiejętność działania pod presją czasu i podejmowania samodzielnych decyzji.
W ramach współpracy oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Możliwość rozwoju zawodowego w branży turystycznej,
- Możliwość rozwoju w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
- Pracę w miłej atmosferze w grupie doświadczonych pracowników,
- Praca w siedzibie firmy w centrum miasta.
Jak rekrutujemy? Poznaj etapy rekrutacji:
- Etap I – Chcesz współpracować z nami? Przyślij do nas swoje CV na adres email gabriela@rego-bis.pl
- Etap II – Analizujemy otrzymane aplikacje. Wybrane osoby zaprosimy do etapu III.
- Etap III – To jest czas dla Ciebie. Przekonaj nas, że jesteś najlepszy!